Latkarro.

Ligger i sängen där jag legat ungefär precis hela dagen och lyssnar på Judas Priest. Sov i Nusnäs inatt, Niclas skjutsade hem mig när han for till jobbet vid halv 9. Har sovit, kollat tv, ätit och myst hela dagen. Inte fått ett skit gjort faktiskt, helt okej dag. Måste ta vara på sista dagarna av lovet innan man lär ägna sig åt verkligheten igen.

Ska göra ett ryck med rummet nu och dona lite innan Niclas förhoppningsvis kommer hit inom en snar framtid med popcorn, glass och juice.

Kommer bilder och massa skit från 2009 sen. Har blitt av med mycket av det jag hade eftersom mammas kompis lyckades tappa bort min hårddisk jag hade allt på, men jag lär kunna ordna något.

Judas Priest - Living After Midnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0