Sjuk tjej.

Ligger i sängen, här har jag legat hela dagen förutom en stund när jag åkte till Gesunda för att hämta Niclas och Anton, Niclas bil vägrade starta när dom skulle hem. Igår kväll kollade vi på Sommaren med Göran och den var faktiskt rätt kul. Började känna mig frusen och sådär påvägattblisjuk-seg. Mycket riktigt, idag kan jag inte andas pga nästäppa, har världens huvudvärk, svullen i halsen och den gör så ont att jag kan knappt svälja. Blir en dag i sängen tror jag nog. Rätt skönt, ska plugga massa. Ny kurs idag. Ska faktiskt bli skitkul. På riktigt! :)

N är på väg med mat som vi ska laga, sen ska han på hockey ikväll. Pappa ska också iväg och jag och mamma har inga planer, kanske vi hittar på något mys? Tur man har världens bästa N som hjälper när man är sjuk. I morse for han till Nusnäs för att hämta grejer och Anton så dom kunde åka bräda. När han var hemma hämtade han även vetekudde *som han dessutom värmde innan han kom hit med den*, panodil och nässpray och kom hit med när dom var på väg till backen. Det kallar jag guld.

Tuff - Ruck a pit bridge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0