sommarlooov.

Är hemma på sommarlov nu, kom förra måndagen. Huur gött som helst :D Börjar inte jobba förrän den 28e så jag är ledig ända till efter midsommar.

Har varit hos Maria på vår första rosékväll för sommaren ikväll. Kommer bli ett antal såna i år igen misstänker jag :) på lördag är jag bjuden dit på ös också. Wasa efter.

Flyttstäd resten av helgen eftersom hun har fått lägenhet, äntligen. Han får nycklarna på lördag kväll. Grattis N!

Samma fenomen som vanligt när man blir ledig för sommaren - Karro vill köpa 20093853920 klänningar och skor och dansa hela nätterna ungefär. Ska styra upp det där med klänningarna i alla fall.

wöwöwö

Kommentarer
Postat av: chefen

Dansa hela nätterna??? Jaha. Arbetet börjar kl 09.00 och då är det nog säkrast att du är på plats. Dessutom är kassan skral efter vad jag förstår så det får nog bli dans hemma i trädgården. M

2010-06-16 @ 10:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0