Effektiv tjej.

Gick upp 7 i morse, var hos tandregl. kl 7,40 och då rök den. Rälsen är boooorta. Helt borta, inte en jäkla plåtbit kvar. Göttans. Drog till skolan för grupparbete till strax före 12. Gick hem och vilade lite, men misslyckades. Ingen ro i kroppen, saknar N och kan inte åka till honom :/ Men men.. Drog ner på stan 13,20 och fick bettskenan och tråd på insidan av tänerna i underkäken så dom inte smiter iväg nu när rälsen är borta. Gick ett bra tag på stan, fick med mig örhängen och 4 tröjor hem. Det var jag värd, plus att inget av det jag köpte kostade över hundringen. Kom precis hem igen, har bara hunnit duscha och snacka med Alexandra i telefon. Skrev precis en sammanfattning på grupparbetet också och skickade runt till gruppen. Nu blir det disk, lite städning, ficka i ordning mig och dra till Johan på lite maaat. Han, jag och Alexandra :)

Grupparbete imorgon, sen heeeem, PÅSK! :D

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Tommy

FYFAN vad skönt det måste kännas att bli av med rälshelvetet!!! Precis så kände jag när jag blev av med min!:D haha! ska bli kul att få se sen hur fina tänder som har kommit fram gömda bakom rälsen!

2010-04-01 @ 09:56:18
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0