Fixa och trixa.

Väckarklockan ringde 5 (!) i morse, inte ofta man är vaken så tidigt men Niclas fick lov att hinna med en buss som gick till mora 6,30 här ifrån Karlstad så jag skjutsade honom. Uu. Obra tid, obra att han åkt hem.

Plugg idag, grejar med vår ledarskapsintervju, imorgon ska vi sitta i gruppen och sammanställa. Hoppas vi kan ta helg imorgon förmiddag och slippa skola på fredag. Har planer då.

Skulle gräva rätt på min hålslagare så jag kunde sätta in massa räkningar i pärmar. Jag har den i en korg som står vid soffan med en annan korg över. Lyfte på den översta korgen för att komma åt det som var i den nedre. Vad händer? Botten på skiten åker ur. I den korgen hade jag alla papper och grejer jag fått i skolan sen jag började här. Satt på golvet i säkert en timme och rensade och grejade innan jag sorterat ut allt som skulle slängas. Skitdrygt men hur skönt som helst. Nu hittar man saker man letar efter igen, i alla fall i korgarna. Nu är det bara resten av lägenheten kvar. Haha..

Ska fortsätta min lilla städdag nu jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0