Kärlek.

Idag vaknade jag och N vid 6, kanske? Han skulle jobba 7 så han drog till jobbet i tid osv. Kvart över 7 får jag ett sms där han berättar att nu härjar magsjuka på hemtjänsten, där han jobbar. Jag somnar om och drömmer mardrömmar till kl 9, halv 10 kommer mamma och hämtar mig.

Vid 1 kom min bror, Malin, Frida och Matilda. Underbart att få se dom igen och busa lite med barnen, mysa också faktiskt. Viktig tid, viktig kärlek åt viktiga människor.

N är också viktig och får viktig kärlek men inte inatt, nu sover jag hos mamma och pappa tills imorgon. Då far jag till Karlstad igen och får se hur lång tid det tar innan jag kommer hem igen. Hoppas inte my Löve får magsjuka för då lär tyvärr hela hans familj säkert få det och då tar det ett tag innan alla är friska. Uscha, hoppas han klarar sig och resten med.

Har inte sovit utan på jättelänge, känner att jag behöver den tryggheten, men jag vill ju inte bli sjuk, ifall att :(

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka härliga bilder :)

2010-03-21 @ 17:56:25
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0