Sniffsnaff.

Somnade efter skolan idag och sov ett par timmar på eftermiddagen. Alexandra och A-K kom hit vid typ 18 och så hinkade jag och Alexandra i oss massa kaffe. Har skjutsat hem henne, hämtat mp3 hos Johan och lite annat sen 22. Är inte det minsta trött, klappträ. Det är jag det, det ordet har Niclas lärt mig ;) Haha..

Ska upp 7 imorgon, äta frukost och ta mig in till stan. TANDSTÄLLNINGEN SKA UUUUR. Kommer bli grymt skönt att bli av med plåtskramlet.. Inte särskilt smickrande att ha det direkt. Därefter väntar grupparbete, ska tillbaks till tandregl. kl 13,20 och få min bettskena.. Vidare hem och städa + packa. Dra till Johan och käka med honom och Alexandra. Seen ska jag dra mig hemåt Dalarna, hem till pappa. Kärlek.

Niclas lär jag inte se röken av på ett tag och inte vill jag heller. Stackaren åkte på magsjuka ikväll, går på hans jobb så det var väl bara en tidsfråga innan han också skulle få det. Dum flickvän som sitter 2500538902 mil bort och inte kan hjälpa. Men jag hade bannemig inte velat vara där heller. Tänker på dig i alla fall snaff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0