Superdag.

Uuu vilken dag. Gick upp 7 och drog till skolan, skitintressant föreläsning faktiskt. Mkt värd. Hem och käkade lunch, tillbaks till skolan för grupparbete en sväng. Hem igen och for till Konsum med Niclas. Handlade lite smått och gott. Hämtade upp Johan och Alexandra och drog till Mariebergsskogen och grillade korv. Blev väl där i en och en halv timme i alla fall. Ute i friska luften. Blev nog för mycket sånt för min del för nu är jag helt slut. Totalt. Men skön dag i alla fall, superväder :)

Igår kom jag ner till Karlstad igen, tog Niclas med mig. Innan vi åkte så jobbade han hela dagen *hela helgen faktiskt, och hela arbetsveckan innan* och vi åt i Nusnäs för Jessica fyller 20 idag. Grattis till henne :) Massa god mat, morotskaka, tårta, sol och trevligt.

Ska hoppa in i duschen nu, Johan och Alexandra kommer hit snart. Niclas har grejat så vi tydligen ska fixa med charader, scharader... stavning?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0