Ibland skriver Karro blogg..

..men det är fan inte ofta. Haha.

Vad händer då? Hundvakt i mora med hun  i helgen. Grillade massor och glömde såklart gasolen på i fredags kväll, på grillen. Noll gasol kvar på lördagen så det var bara att sätta sig i bilen och dra och köpa ny. Vaaaad springer då runt mitt inne i Mora? Jo, älgar. Haha. Wasa på kvällen, trevligt.

Fått jobb till sommaren också. Butiken på mammas jobb, 9-17 varje dag måndag - fredag ska jag sälja knivar. Rätt tråkigt att sitta där ute i en stuga i östnor själv hela dagarna, speciellt när all annan personal har semester men det får funka. Den som känner sig manad får komma ut och agera sällskap :)

Ska dra till Sthlm typ helgen efter skolan slutar eller nåt tänkte jag. Lär hälsa på Odd och Eva en sväng, saknar massor :) Längesen jag var där också. Får passa på innan jag börjar jobba efter midsommar också. Då finns det inte tid till såna nöjen. Hoppas på en midsommar i Gesunda även i år gör jag. Bästa stället. Ös.

Kommentarer
Postat av: chefen

Du ska inte sitta upp och skriva i din blogg på nätterna. Då ska du sova. Skolan kräver det./M

2010-05-26 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0